Stil si limbaj in mass-media din Romania

Stil si limbaj in mass-media din Romania - Ilie Rad
Pret: 33,20 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roStil si limbaj in mass-media din Romania
  • Autor: Ilie Rad
  • Editura: Polirom
  • Colectia: Media. Studii Si Eseuri
  • Categoria: Mass-media
  • ISBN: 978-973-46-0701-3
  • An aparitie: 2007
  • Numar de pagini: 352
  • Format carte: 135 x 200 mm
Comanda acum "Stil si limbaj in mass-media din Romania - Ilie Rad" de pe libraria ishop la pretul de 33,20 lei
Descriere carte:
Analiza inedita a limbajului presei romanesti actuale, volumul isi propune sa elimine fractura dintre mediul academic de tip jurnalistic si jurnalistii profesionisti sau lingvisti. Studiile au un pronuntat caracter practic si normativ, adresindu-se jurnalistilor si studentilor de la facultatile de profil, precum si tuturor celor interesati de aspectele particulare legate de limbaj si de folosirea corecta a limbii romane, cu referire la mass-media. Cuprins: Titlul jurnalistic • Aspecte ale limbii romane contemporane in presa scrisa • Citeva argumente pentru un cod tipografic romanesc • Structuri pleonastice in presa romaneasca actuala • Aspecte morfologice si etimologice ale derivatelor cu sufixe neologice • Despre ortoepia si ortografia siglelor • Cuvinte si enunturi deficitare ca sens in limbajul mass-mediei de dupa 1989 • Stilul publicistic actual intre libertatea de exprimare si libertatea de expresie • Anafora discursiva in textul jurnalistic • Violenta societatii si brutalitatea lingvistica in mass-media

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Stil si limbaj in mass-media din Romania
Cartea Stil si limbaj in mass-media din Romania in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Stil si limbaj in mass-media din Romania - Ilie Rad" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Cite ceva despre mass-media - Ziauddin Sardar, Borin Van Loon Urmatoarea carte recomandata din categoria Mass-media
Ziauddin Sardar, Borin Van Loon
13,30 lei
Media culpa - Brindusa Armanca Urmatoarea carte recomandata din categoria Mass-media
Brindusa Armanca
28,50 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Mass-mediaCarti recomandate din categoria Mass-media