CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
Politica 2.0 08. Politica marketingului politic

Pret: 23,75 Lei
(pretul include TVA)
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro

- Autor: Sorin Tudor
- Editura: Tritonic
- Colectia: Comunicare media
- Categoria: Relatii publice / Comunicare
- ISBN: 978-973-733-277-6
- An aparitie: 2008
- Numar de pagini: 200
- Format carte: 13 x 20 cm
Descriere carte:
?increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat (si nu pot avea incredere intr-altul), dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de lucra impreuna cu politicianul la fundamentarea acestei increderi. ?Ne place sau nu, campaniile electorale conteaza. iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa-si puna o intrebare simpla: poate sa-ti permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala??, se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi. Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca va putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul, in orice stat democratic, este si el simplu: nu.? Sorin Oprescu Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro


Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Politica 2.0 08. Politica marketingului politic - Sorin Tudor" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro