Excelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu?

Excelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu? - Jim Collins
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roExcelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu?
  • Autor: Jim Collins
  • Editura: Curtea Veche
  • Colectia: Profit
  • Categoria: Afaceri
  • ISBN: 973-669-157-8
  • An aparitie: 2006
  • Numar de pagini: 408
  • Format carte: 14,5 x 20,5 cm
Comanda acum "Excelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu? - Jim Collins" de pe libraria ishop la pretul de 33,25 lei
Descriere carte:
?Jim Collins este, probabil, cel mai citit scriitor de literatura economica din lume", scria The Economist in 2004. si nu fara motiv. Caci in mai putin de 3 ani de la aparitie, editia in limba engleza a acestei carti se vanduse deja in peste 1,5 milioane de exemplare. Iar de atunci si pana in prezent a fost tradusa in peste 30 de limbi, devenind rapid un bestseller in intreaga lume.
Peter Drucker o descria astfel: ?Aceasta carte, bine scrisa si bazata pe o cercetare atenta, dovedeste netemeinicia celor mai multe false teorii din managementul actual - de la cultul supraomului aflat in pozitia de CEO, pana la cultul fata de IT si mania fuziunilor si achizitiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenta, dar competenta se poate transforma in excelenta."
Bazata pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, aceasta carte a fost rezultatul eforturilor de analiza a peste 1.400 de companii incluse in Fortune 500, din care - in final - numai 11 au indeplinit criteriile de excelenta in afaceri. Iar rezultatele acestor eforturi de cercetare nu au intarziat sa apara.
In anul publicarii sale, cartea a fost desemnata de Business Week printre primele 10 carti de afaceri din SUA. Apoi s-a mentinut ani de zile in topul New York Times al celor mai bine vandute carti de non-fictiune. Editura HarperCollins, care a publicat editia americana a cartii, o nominalizeaza si astazi printre lucrarile sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea in 2005 printre titlurile care inregistrasera cele mai mari vanzari. In 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de fata printre primele 10 din domeniu. In fine, la data publicarii editiei in limba romana, lucrarea de fata se afla printre primele 10 carti de afaceri si investitii comercializate prin Internet. Iata o carte perena, care nu este doar un obiect de studiul in cadrul programelor MBA. Avem in fata una dintre acele carti pe care managerii si liderii corporatiilor le citesc si rascitesc mereu, in ciuda trecerii timpului.


Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Excelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu?
Cartea Excelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu? in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Excelenta in afaceri. De ce anumite companii reusesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu? - Jim Collins" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Dictionar de coaching. Concepte, practici, instrumente, perspective - Pierre Angel (coord. ), Patrick Amar (coord. ), Emilie Devienne (coord. ), Jacques Tence (coord. ) Urmatoarea carte recomandata din categoria Afaceri
Pierre Angel (coord. ), Patrick Amar ...
33,20 lei
De la lectura la bani - Burke Hedges Urmatoarea carte recomandata din categoria Afaceri
Burke Hedges
13,30 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
AfaceriCarti recomandate din categoria Afaceri