Afectarea cardiovasculara in boala renala cronica

Afectarea cardiovasculara in boala renala cronica - Adrian Covic, Paul Gusbeth-Tatomir, Liviu Segall
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roAfectarea cardiovasculara in boala renala cronica
Comanda acum "Afectarea cardiovasculara in boala renala cronica - Adrian Covic, Paul Gusbeth-Tatomir, Liviu Segall" de pe libraria ishop la pretul de 42,66 lei
Descriere carte:
Prefata de prof. dr. Carmen Ginghina. Boala cronica de rinichi reprezinta o patologie cu incidenta si prevalenta in rapida ascensiune in epoca cresterii sperantei de viata (deci si a imbatrinirii organelor si sistemelor), caracterizata printr-o crestere alarmanta a diabetului zaharat, hipertensiunii arteriale si aterosclerozei. In acest context, lucrarea de fata isi propune un obiectiv ambitios: acela de a descrie in detaliu anomaliile si disfunctiile aparatului cardiovascular la pacientul cu boala cronica de rinichi, acestea reprezentind de departe principalele cauze de morbiditate si mortalitate. Volumul reuneste date dintr-un domeniu extrem de dinamic atit in planul cercetarilor cardiologice moderne, cit mai ales in cel al nefrologiei clinice. Autorii si-au propus, de asemenea, sa ofere solutii terapeutice, evaluind critic datele literaturii, prin prisma experientei bogate a Centrului de Dializa si Transplant Renal din Iasi si a preocuparilor stiintifice ale autorilor in domeniile hipertensiunii si arteriosclerozei. Cuprins: Epidemiologia afectarii cardiovasculare la pacientii renali • Factori de risc cardiovascular la pacientul renal • Patofiziologia anomaliilor cardiovasculare la pacientul renal: consecinte clinice • Hipertensiunea arteriala la pacientul renal • Afectarea cardiaca la pacientul renal • Alte afectiuni vasculare la pacientul renal • Care este tratamentul „optim” al afectiunilor cardiovasculare la pacientul renal?

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Afectarea cardiovasculara in boala renala cronica
Cartea Afectarea cardiovasculara in boala renala cronica in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Afectarea cardiovasculara in boala renala cronica - Adrian Covic, Paul Gusbeth-Tatomir, Liviu Segall" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro