150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media - Sebastien Bohler
Pret: 23,70 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
Comanda acum "150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media - Sebastien Bohler" de pe libraria ishop la pretul de 23,70 lei
Descriere carte:
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele ?retete de succes? nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile ? Euristica disponibilitatii ? Reflexul de orientare si dependenta televizuala ? Expunerea selectiva a informatiei ? Vinovatie si altruism ? Mass-media si politica ? Efectul simplei expuneri ? Influenta sociala ? Transferul simbolic ? Incertitudine si placere ? Publicitatea in mass-media ? Activarea cognitiva ? Antropomorfismul in publicitate ? Impactul marcilor asupra copilului ? Muzica si conditionarea asociativa ? Divertismentul ? Jocurile de lumini si intimidarea ? Culorile si perceptia timpului ? Reactia si autosuficienta

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
Cartea 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media - Sebastien Bohler" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Tehnici de redactare in presa scrisa - Sorin Preda Urmatoarea carte recomandata din categoria Jurnalism/Mass-Media
Sorin Preda
23,70 lei
Televiziunea in viata cotidiana - Roger Silverstone Urmatoarea carte recomandata din categoria Jurnalism/Mass-Media
Roger Silverstone
12,26 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Jurnalism/Mass-MediaCarti recomandate din categoria Jurnalism/Mass-Media