carte sau publicatie
pe cartea.ro
Editura Publica
![]() |
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...Autor: Allen AdamsonNr. pagini: 336 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si - geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele - s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al - strategilor s.a.m.d.... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
![]() |
Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiinteiAutor: Tor NorretrandersNr. pagini: 440 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Expresia din titlul acestei carti, iluzia utilizatorului, provine din - informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul - cum functioneaza un calculator. Din informatica, sintagma a migrat, cu ajutorul - lui Tor... detalii carte... |
Pret: 56,00 lei
|
![]() |
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de managementAutor: John P. KotterNr. pagini: 240 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii - inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane - nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici - ce inseamna... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
![]() |
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globalaAutor: David M. SmickNr. pagini: 336 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea - Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri - internationale. - Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei - lumi in care politica si... detalii carte... |
Pret: 52,00 lei
|
![]() |
Cartea de povesti a unui economistAutor: George AkerlofNr. pagini: 256 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de - ipoteze de lucru care au modelat felul in care scriu economistii si felul cum - justifica ei modelele economice. Pe de alta parte, aceste ipoteze au dobandit - caracter autonom,... detalii carte... |
Pret: 56,00 lei
|
![]() |
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelorAutor: Philip Kotler, John A. CaslioneNr. pagini: 248 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar - al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari - din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism - un nou si necesar - instrument de management si... detalii carte... |
Pret: 52,00 lei
|
![]() |
Sfarsitul economiei iluzieiAutor: Liviu VoineaNr. pagini: 184 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, - Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, - argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura - interna a crizei din Romania anului... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|
![]() |
Teoria clasei de luxAutor: Thorstein VeblenNr. pagini: 344 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Munca este bratara de aur, se spune. Dar nu e greu sa vezi ca unii muncesc, - iar altii doar poarta bratara. Despre cei din urma Veblen vorbeste in Teoria - clasei de lux: despre cei care isi fac o slujba din a nu munci. - O viata fara griji, in care... detalii carte... |
Pret: 66,00 lei
|
![]() |
Comoara de la baza piramideiAutor: C.K. PrahaladNr. pagini: 504 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Eradicarea srciei prin profit - Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din "Comoara - de la baza piramidei", multe companii au identificat si creat piete noi in - randul celor mai sarace tari din lume - au avut... detalii carte... |
Pret: 66,00 lei
|
![]() |
Consilierul de incredereAutor: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. GalfordNr. pagini: 288 / An aparitie: 2009 / Editura: Editura Publica Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care - urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. - Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group - In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si ale... detalii carte... |
Pret: 47,00 lei
|