Editura Publica

Super Freakonomics - Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt

Super Freakonomics

Autor: Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Racirea globala, patriotismul prostituatelor si motivele pentru care teroristii-kamikaze ar trebui sa-si faca asigurare de viata - Fiecare capitol din Superfreakonomics porneste de la intrebari din cele mai neasteptate, precum: Ce e mai periculos, sa... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Super Freakonomics - Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt" la pretul de 52,25 lei
In cadere libera - Joseph E. Stiglitz

In cadere libera

Autor: Joseph E. Stiglitz
Nr. pagini: 626 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

America, piata libera si prabusirea economiei mondiale - Marea Recesiune, cum a ajuns sa fie numit actualul impas economic, a afectat mai multi oameni decat oricare alta criza de la Marea Depresiune incoace si a reprezentat scanteia declansatoare a... detalii carte...

Pret: 84,55 lei
Comanda acum "In cadere libera - Joseph E. Stiglitz" la pretul de 84,55 lei
Efectul de halou - Phil Rosenzweig

Efectul de halou

Autor: Phil Rosenzweig
Nr. pagini: 296 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri - Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Efectul de halou - Phil Rosenzweig" la pretul de 46,55 lei
Zece mari economisti - De la Marx la Keynes - Joseph A. Schumpeter

Zece mari economisti - De la Marx la Keynes

Autor: Joseph A. Schumpeter
Nr. pagini: 472 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cele 13 eseuri din acest volum, scrise intre 1910 si 1950 sunt o adevarata istorie a economiei moderne, scrisa de unul dintre cei mai de seama reprezentanti ai ei. Doi dintre autorii despre care scrie Schumpeter i-au fost profesori - Eugen von... detalii carte...

Pret: 65,55 lei
Comanda acum "Zece mari economisti - De la Marx la Keynes - Joseph A. Schumpeter" la pretul de 65,55 lei
Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow

Orice reclamatie este un cadou

Autor: Claus Moller, Janelle Barlow
Nr. pagini: 427 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine - In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow" la pretul de 46,55 lei
Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott

Noile reguli de marketing si PR

Autor: David Meerman Scott
Nr. pagini: 448 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral - Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt... detalii carte...

Pret: 52,25 lei
Comanda acum "Noile reguli de marketing si PR - David Meerman Scott" la pretul de 52,25 lei
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la...

Autor: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Nr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler" la pretul de 46,55 lei
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Dan Hill

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Autor: Dan Hill
Nr. pagini: 504 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. - Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Dan Hill" la pretul de 56,05 lei
Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca schimbarea - Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox

Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa...

Autor: Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox
Nr. pagini: 328 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstrale si Wilcox arata cum poate fi produsa si gestionata,... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca schimbarea - Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox" la pretul de 46,55 lei
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor - Nouriel Roubini, Stephen Mihm

Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor

Autor: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Nr. pagini: 528 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne... detalii carte...

Pret: 71,25 lei
Comanda acum "Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor - Nouriel Roubini, Stephen Mihm" la pretul de 71,25 lei