Pret: 13,41 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roZabovind In Negativ. Kant, Hegel si Critica Ideologiei
Comanda acum "Zabovind In Negativ. Kant, Hegel si Critica Ideologiei - ZIZEK Slavoj, Trad. COSTEA Irina-Marta" de pe libraria ishop la pretul de 13,41 lei
Descriere carte:
Cercetator principal la Institutul de sociologie si filosofie din Ljubljana, licentiat in ambele domenii, detinator al unui doctorat in filosofie si al unuia in psihanaliza, Slavoj ?i?ek (n.1949) este semnatarul unui consistent grupajj publicistic cu titluri si dezbateri dintre cele mai provocatoare ? The Sublime Object of Ideology (Obiectul sublim al ideologiei), Enjoy Your Symptom! (Bucura-te de simptomul tau!), Metastases of Enjoyment(Metastazele juisarii) sau The Plague of Fantasies(Ciuma fanteziilor) ?, aparute intr-un rastimp de doar sapte ani si care i-au atras, si datorita traducerilor acestora, o notorietate internationala, de prim-solist al, pana la el, inabordabilului, al insolitului in planuri dintre cele mai variate: filosofie, ideologie, politica si politologie, antropologie. Zabovind in negativ ? o carte-marota a autorului-vedeta care este ?i?ek, publicata pentru prima oara in 1993 si cunoscand, numai in limba engleza, patru editii ? aduce o schimbare in punctul de vedere critic, deschizand

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Zabovind In Negativ. Kant, Hegel si Critica Ideologiei
Cartea Zabovind In Negativ. Kant, Hegel si Critica Ideologiei in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Zabovind In Negativ. Kant, Hegel si Critica Ideologiei - ZIZEK Slavoj, Trad. COSTEA Irina-Marta" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro