Orice reclamatie este un cadou

Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow
Pret: 46,55 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roOrice reclamatie este un cadou
Comanda acum "Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow" de pe libraria ishop la pretul de 46,55 lei
Descriere carte:

Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine

In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri.

O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei.

De regula, relatia companie-client este vazuta unilateral, iar noutatea cartii lui Barlow si Moller consta in prezentarea ambelor instante, din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii, si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.

"Aceasta carte este ea insasi un cadou. Perspectiva ei este inovativa, logica, incontestabila; exemplele care ne arata cum le putem oferi clientilor servicii de calitate sunt remarcabile. Janelle Barlow si Claus Moller vin cu o abordare extrem de bine gandita, care ne permite sa acumulam capital daca facem din implinirea dorintelor si nevoilor clientului cel mai important aspect al strategiei in afaceri." Craig Dinsell, vicepresedinte executiv al departamentului de resurse umane, Oppenheimer Funds Inc.

"Barlow si Moller ne arata de ce o reclamatie poate fi unul dintre cele mai mari castiguri pentru o companie. Cei doi autori ne invata cum sa recastigam loialitatea clientilor, cum sa castigam clienti noi si cum sa actionam pentru a ajunge sa ne laudam cu cat mai multe povesti de succes. Daca succesul in afaceri este important pentru dumneavoastra, atunci veti dori cu siguranta sa cititi aceasta carte!" Ron Kaufman, autor si fondator al colegiului UP Your Service!

"Pentru lumea afacerilor, in care sume tot mai mari sunt cheltuite doar pentru a afla care sunt asteptarile clientilor, Orice reclamatie este un cadou este o gura de aer proaspat. Ar fi putut foarte bine sa se intituleze: Cum sa convertesti bunul simt intr-o buna afacere." Paul Clark, Manager General, Serviciul de Relatii cu Clientii, Country Energy, Australia



Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Orice reclamatie este un cadou
Cartea Orice reclamatie este un cadou in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Orice reclamatie este un cadou - Claus Moller, Janelle Barlow" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Arta vanzarii - Zig Ziglar [seria] Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Zig Ziglar [seria]
13,30 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate