Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roNoul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Comanda acum "Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster" de pe libraria ishop la pretul de 26,55 lei
Descriere carte:
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre ? BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens ? fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.  

Cuprins: Modelul brandingului conectiv ? Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? ? Noi strategii de abordare a fortelor pietei ? Model pentru construirea brandurilor conective ? Managementul brandului ? Factorii esentiali ai succesului ? Aplicatii practice ? implicarea partenerilor ? Conceperea strategiei de brand ? Construirea echipei ? Imbunatatirea experientei de brand

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Cartea Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci - Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro
Fundamentele stiintei marfurilor, editia a II-a - Marieta Olaru , Rodica Pamfilie , Anca Purcarea , Mihai Negrea , Anca Atanase , Costel Stanciu , Carmen Paunescu Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Marieta Olaru , Rodica Pamfilie , Anc...
23,75 lei
Profesionist ?n v?nzari - Nido R. Qubein Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Nido R. Qubein
20,00 lei
Studiul pietei - Adrian Gherasim Urmatoarea carte recomandata din categoria Marketing / Publicitate
Adrian Gherasim
18,05 lei

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Marketing / PublicitateCarti recomandate din categoria Marketing / Publicitate