De la bacterii la om

De la bacterii la om - Mayr Ernst
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roDe la bacterii la om
Comanda acum "De la bacterii la om - Mayr Ernst" de pe libraria ishop la pretul de 0,00 lei
Descriere carte:
Seria SCIENCE MASTERS, publicata simultan in peste 25 de limbi, va cuprinde 12 carti de difuzare a informatiei stiintifice intr-o forma atractiva, accesibila publicului larg. Oameni de stiinta eminenti din domenii ce merg de la astrofizica pina la zoologie isi fac cunoscute aici ideile si teoriile cele mai noi. Eu vad acest proiect ca pe un navod aruncat peste lume. Recolta va fi urmatoarea generatie de ginditori si oameni de stiinta ai planetei noastre. DANIEL C.DENNETTDaca Darwin ar mai fi in viata, cum ar arata o versiune actualizata a Originii speciilor, dupa remarcabilele progrese in genetica din ultimele decenii? Raspunsul la aceasta intrebare e dat, implicit, de cartea lui Ernst Mayr, considerat 'un Darwin al secolului XX', figura centrala a sintezei realizate intre evolutionism si genetica. In De la bacterii la om, Mayr explica, intr-un limbaj accesibil si limpede, mecanismele evolutiei lumii vii si problemele de fond cu care e confruntata azi biologia, iar in sectiunea finala ofera o imagine impresionanta asupra aparitiei omului si constiintei umane.

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre De la bacterii la om
Cartea De la bacterii la om in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "De la bacterii la om - Mayr Ernst" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA