Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul - Paco Underhill
Pret: 23,70 Lei
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.roArta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
Comanda acum "Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul - Paco Underhill" de pe libraria ishop la pretul de 23,70 lei
Descriere carte:
Traducere de Catalina Grosu. Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara. Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii

Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro Vezi mai multe detalii despre Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
Cartea Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul in librarie
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul - Paco Underhill" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro

Intoarce-te sa vezi
cartile din categoria
Psihologie aplicataCarti recomandate din categoria Psihologie aplicata