CAUTARE
carte sau publicatie
pe cartea.ro
carte sau publicatie
pe cartea.ro
50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
Pret: 18,05 Lei
(pretul include TVA)
(pretul include TVA)
Disponibilitate:
Carte disponibila in libraria online ishop.ro
- Autor: Paul R. Timm
- Editura: Meteor Press
- Colectia: Business
- Categoria: Marketing / Publicitate
- ISBN: 978-973-728-288-0
- An aparitie: 2008
- Numar de pagini: 176
- Format carte: 13x20 cm
Descriere carte:
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata: - Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata. - Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii. - Sa nu ascultati doar cu urechile. - Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor. - Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti. Vezi mai multe detalii pe libraria ishop.ro
Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea "50 de idei puternice pentru a va pastra clientii - Paul R. Timm" sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
CARTI PE ACEEASI TEMA
si subiect apropiat..
si subiect apropiat..
3 recomandari Cartea.ro