carte sau publicatie
pe cartea.ro
Relatii publice / Comunicare
Comunicare interpersonala editita 2Autor: Irena ChiruNr. pagini: 192 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Comunicarea interpersonala este un proces global, care integreaza cuvantul, mimica, privirea, gestul si raporturile spatiale. Nu numai ca interlocutorii schimba informatii, ei se angajeaza in relatii de cooperare verbala si nonverbala si devin... detalii carte... |
Pret: 25,65 lei
|
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in...Autor: Loredana IvanNr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul... detalii carte... |
Pret: 31,35 lei
|
Antropologie politicaAutor: Nicolae FrigioiuNr. pagini: 216 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Antropologia politica este o disciplina de granita din sistemul stiintelor politice care studiaza, dintr-o perspectiva comparativa, geneza si evolutia formelor si institutiilor politice precum si modalitatile de organizare a comunitatilor politice, de... detalii carte... |
Pret: 28,50 lei
|
Ziua agentiilor de presa editia 3Autor: ***Nr. pagini: 136 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune,... detalii carte... |
Pret: 19,00 lei
|
PR, publicitate si new mediaAutor: Delia Balaban Ioana Iancu Radu MezaNr. pagini: 176 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea... detalii carte... |
Pret: 20,90 lei
|
Discursul puteriiAutor: Constantin SalavastruNr. pagini: 328 / An aparitie: 2009 / Editura: Tritonic Puterea atrage. Cu cat este mai mare, cu atat eforturile pentru amplificarea ei sunt mai consistente. Puterea este considerata un triumf al personalitatii, este vazuta adesea ca o incununare a geniului individului sau grupului. Nu exista, se pare, alta... detalii carte... |
Pret: 33,25 lei
|
Comunicarea de criza. Tehnici si strategiiAutor: Cristina ComanNr. pagini: 240 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de... detalii carte... |
Pret: 28,45 lei
|
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea...Autor: Andy GreenNr. pagini: 304 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom Succesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea unei strategii eficiente, dar si o buna cunoastere a oamenilor. Lucrarea prezinta elementele-cheie la care recurg comunicatorii in crearea mesajelor si principalele metode de gestionare a... detalii carte... |
Pret: 28,45 lei
|
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publiceAutor: Anne GregoryNr. pagini: 240 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il... detalii carte... |
Pret: 23,70 lei
|
Strategii de relatii publiceAutor: Sandra OliverNr. pagini: 224 / An aparitie: 2009 / Editura: Polirom Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In... detalii carte... |
Pret: 23,70 lei
|