Economie » Marketing / Publicitate

Gestionarea fortelor de vanzare -

Gestionarea fortelor de vanzare

Autor:
Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.Acest ghid, un veritabil studiu de... detalii carte...

Pret: 33,16 lei
Comanda acum "Gestionarea fortelor de vanzare - " la pretul de 33,16 lei
In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea succesului in vanzari si marketing - Christine Harvey si Bill Sykes

In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea...

Autor: Christine Harvey si Bill Sykes
Nr. pagini: 264 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche

Aceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte - de la analiza situatiei curente a companiei pana la implementarea unui nou plan de afaceri si de la controlul managerial pana la... detalii carte...

Pret: 24,70 lei
Comanda acum "In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea succesului in vanzari si marketing - Christine Harvey si Bill Sykes" la pretul de 24,70 lei
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii

Autor: Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia
Nr. pagini: 296 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Lucrarea ?Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii", dedicata cursului ?Cercetari de Marketing", isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care... detalii carte...

Pret: 35,05 lei
Comanda acum "Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii - Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia" la pretul de 35,05 lei
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler

Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la...

Autor: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Nr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria... detalii carte...

Pret: 46,55 lei
Comanda acum "Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman - Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler" la pretul de 46,55 lei
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Dan Hill

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Autor: Dan Hill
Nr. pagini: 504 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica

Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. - Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si... detalii carte...

Pret: 56,05 lei
Comanda acum "Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Dan Hill" la pretul de 56,05 lei
Marketingul serviciilor - Harry Beckwith

Marketingul serviciilor

Autor: Harry Beckwith
Nr. pagini: 288 / An aparitie: 2010 / Editura: Business Tech International Press

Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca ceea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se... detalii carte...

Pret: 33,25 lei
Comanda acum "Marketingul serviciilor - Harry Beckwith" la pretul de 33,25 lei
Cum sa invingi obiectiile clientilor - Aguilar Michael

Cum sa invingi obiectiile clientilor

Autor: Aguilar Michael
Nr. pagini: 208 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune... detalii carte...

Pret: 28,40 lei
Comanda acum "Cum sa invingi obiectiile clientilor - Aguilar Michael" la pretul de 28,40 lei
Mari succese ale unor branduri renumite - Matt Haig

Mari succese ale unor branduri renumite

Autor: Matt Haig
Nr. pagini: 320 / An aparitie: 2010 / Editura: Meteor Press

Succesul de brand = Succesul afacerii Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul... detalii carte...

Pret: 23,75 lei
Comanda acum "Mari succese ale unor branduri renumite - Matt Haig" la pretul de 23,75 lei
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui - Zig Ziglar

Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui

Autor: Zig Ziglar
Nr. pagini: 104 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche

?Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci. Si... detalii carte...

Pret: 15,20 lei
Comanda acum "Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui - Zig Ziglar" la pretul de 15,20 lei
Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon - Baudier Michel

Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon

Autor: Baudier Michel
Nr. pagini: 144 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck

 ?Acest ghid permite dobandirea rapida a secretelor si a reflexelor necesare pentru o prospectare telefonica reusita." - Faire Savoir-Faire ?Cum sa convingi si cum sa controlezi intalnirea." - Assistante Plus ? ? veti intalni o analiza a... detalii carte...

Pret: 18,90 lei
Comanda acum "Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon - Baudier Michel" la pretul de 18,90 lei