carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Gestionarea fortelor de vanzareAutor:Nr. pagini: 256 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.Acest ghid, un veritabil studiu de... detalii carte... |
Pret: 33,16 lei
|
In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea...Autor: Christine Harvey si Bill SykesNr. pagini: 264 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche Aceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte - de la analiza situatiei curente a companiei pana la implementarea unui nou plan de afaceri si de la controlul managerial pana la... detalii carte... |
Pret: 24,70 lei
|
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatiiAutor: Stoica Cristina Maria , Alexa Elena LidiaNr. pagini: 296 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck Lucrarea ?Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii", dedicata cursului ?Cercetari de Marketing", isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care... detalii carte... |
Pret: 35,05 lei
|
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la...Autor: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip KotlerNr. pagini: 240 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria... detalii carte... |
Pret: 46,55 lei
|
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilorAutor: Dan HillNr. pagini: 504 / An aparitie: 2010 / Editura: Editura Publica Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. - Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si... detalii carte... |
Pret: 56,05 lei
|
Marketingul serviciilorAutor: Harry BeckwithNr. pagini: 288 / An aparitie: 2010 / Editura: Business Tech International Press Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca ceea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se... detalii carte... |
Pret: 33,25 lei
|
Cum sa invingi obiectiile clientilorAutor: Aguilar MichaelNr. pagini: 208 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune... detalii carte... |
Pret: 28,40 lei
|
Mari succese ale unor branduri renumiteAutor: Matt HaigNr. pagini: 320 / An aparitie: 2010 / Editura: Meteor Press Succesul de brand = Succesul afacerii Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul... detalii carte... |
Pret: 23,75 lei
|
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricuiAutor: Zig ZiglarNr. pagini: 104 / An aparitie: 2010 / Editura: Curtea Veche ?Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci. Si... detalii carte... |
Pret: 15,20 lei
|
Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefonAutor: Baudier MichelNr. pagini: 144 / An aparitie: 2010 / Editura: CH Beck ?Acest ghid permite dobandirea rapida a secretelor si a reflexelor necesare pentru o prospectare telefonica reusita." - Faire Savoir-Faire ?Cum sa convingi si cum sa controlezi intalnirea." - Assistante Plus ? ? veti intalni o analiza a... detalii carte... |
Pret: 18,90 lei
|