carte sau publicatie
pe cartea.ro
Economie » Marketing / Publicitate
Marketing international (editia a III-a revazuta si...Autor: Constantin SasuNr. pagini: 392 / An aparitie: 2005 / Editura: Polirom Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului ? student, profesor, economist, om de afaceri ? - cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: - cunoasterea mediului international, identificarea... detalii carte... |
Pret: 23,27 lei
|
Marketing-ul bazat pe permisiuneAutor: Seth GodinNr. pagini: 254 / An aparitie: 2004 / Editura: BusinessTech |
Pret: 24,60 lei
|
Cum sa te vinzi - Tactica psihologica in vanzariAutor: Kevin HoganNr. pagini: 280 / An aparitie: 2004 / Editura: Antet 'Aceasta carte acopera toata gama vanzarilor, de la strangerile de mana pana la strangerile de inima. De la limbajul hipnotic pana la cuvintele secrete. De la legile pe care le puteti aplica pana la strategiile pe care ardeti de nerabdare sa le... detalii carte... |
Pret: 18,90 lei
|
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea taAutor: Al Ries, Jack TroutNr. pagini: 282 / An aparitie: 2004 / Editura: BrandBuilders Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising - "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care - le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii... detalii carte... |
Pret: 42,75 lei
|
Arta de a vinde intr-o saptamanaAutor: Christine HarveyNr. pagini: 94 / An aparitie: 2004 / Editura: Cosmos "Lucrezi sub o presiune din ce in ce mai mare si esti coplesit de volumul de informatii? Ti se pare greu, in aceste conditii,sa iti dezvolti abilitatile profesionale? Indiferent daca esti la inceput de cariera sau daca doresti sa iti improspatezi... detalii carte... |
Pret: 8,45 lei
|
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)Autor: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan PrutianuNr. pagini: 448 / An aparitie: 2004 / Editura: Polirom „Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, - comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce - la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea... detalii carte... |
Pret: 23,70 lei
|
Antrenamentul abilitatilor de comunicareAutor: Stefan PrutianuNr. pagini: 288 / An aparitie: 2004 / Editura: Polirom Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si - „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de - necesara specialistilor din domeniul vinzarilor, dar... detalii carte... |
Pret: 24,65 lei
|
Cum sa vinzi orice oricuiAutor: Joe GirardAn aparitie: 2004 / Editura: BusinessTech Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti... detalii carte... |
Pret: 23,66 lei
|
Psihologia PersuasiuniiAutor: Robert B. CialdiniAn aparitie: 2004 / Editura: BusinessTech Totul despre influentare. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare - Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor... detalii carte... |
Pret: 37,90 lei
|
Sfarsitul MarketinguluiAutor: Sergio ZymanNr. pagini: 272 / An aparitie: 2004 / Editura: Nemira Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat perceptia,... detalii carte... |
Pret: 0,00 lei
|